čtvrtek 16. listopadu 2017

Staré dveře

Postel na které teď spíme je už skoro dvacet let stará a i když máme nové matrace, pořád je to stará postel :-) Plánovali jsme do nového bydlení postel z trámů, ale než na jinou postel dojde, vymyslela jsem že upravím tu stávající.

Na naší posteli se mi líbí úložný prostor pod postelí, kterého bych se u nové postele nerada vzdala, ale nelíbí se mi látkové čalounění její konstrukce.

Jednou jsem někde narazila na to že byly jako čelo postele využity staré kazetové dveře. Ten nápad se mi zalíbil a začala jsem dveře shánět.

V lednu k nám do práce nastoupil nový kolega a záhy jsme zjistili, že máme společnou zálibu ve starých krámech :-) Takže děním osudu první dveře, které se ke mě dostaly byly vchodové dveře z domu mého nového kolegy v práci, který měnil dveře za nové.



Jelikož jsem mu říkala, že sháním ještě staré okno, přejel jednou od zákazníka s tím, že budou měnit okna a dveře a že tam mají docela pěkný dveře, jestli je chci. Jasně že chci! :-D Ještě to vyšlo tak dobře že jsem si pro ně ani nemusela dojet, ale on mi je přivezl :-)


Ty první dveře jsem tedy odložila s tím, že ty díky své nesymetričnosti využiji spíš na věšákovou stěnu a pustila jsem se do dveří číslo dvě :-)

Jenže... Nejdříve mi nešla vyndat klika a zámek a pak jsem zjistila, že nebude snadné odstranit lak a barvu.


Takže jsem to zase odložila, stylem "pokračování příště" :-)

Jedno květnové víkendové ráno jsem se byla proběhnout a když jsem se vracela domů, byl kousek od našeho domu kontejner s evidentně věcmi z nějaké vyklízené domácnosti. Zvědavost mi nedala a musela jsem nahlédnout co skrývá za poklady. Vytahala jsem odsud několik pěkných starých keramických květníků a u kraje kontejneru byly naskládány i několikery dveře. A tak jsem uprosila mého milovaného muže aby mi je odsud vytáhl :-)

Tyhle dveře jsou i s bonusem v podobě věšáku :-)


A tak se u nás doma během půl roku sešly troje dveře :-D
Na to že před tím jsem skoro dva roky sháněla bezúspěšně... :-)

Na dveřích číslo 3 aktuálně pracuji a vypadá to že z nich opravdu bude pelest za postel ;-)

Máte vy doma v interiéru použity staré dveře k jinému účelu než sloužily původně?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)