sobota 23. září 2017

Romantická výzdoba okna v ložnici

Jelikož některé z vás zajímalo co mám v té lucerničce v ložnici na okně, tak přidávám článek o dekoraci dveří na terásku v ložnici.

Od začátku zimy 2016/17 jsem v lucerně měla kolem svíčky vlašské ořechy doplněné mini skleněnými baňkami.


Po sundání vánoční výzdoby po Třech králích jsem baňky vyměnila za miniatury keramiky v růžové barvě. A když začalo být ve vzduchu cítit jaro, láska a tak :-) naladila jsem se na romantickou notu a změnila výzdobu na romantickou.


Na lucernu jsem použila jednoduše větvičky břečťanu ze zahrady, které jsem stočila kolem svíčky a doplnila ho sušenými květy růžiček.


Na větvičku kroucené vrby, kterou mám přidělanou na okně jsem zavěsila růžové porcelánové ptáčky (které mám mimochodem ve více barvách :-D ) a doplnila je plechovými srdíčky.


Výzdoba mi zpříjemňovala tří týdenní ležení v posteli, kdy jsem v dubnu marodila se zápalem plic a neomrzela mě do teď, takže máme tuto romantiku do teď :-) 

Ale myslím že nejdéle za pár dnů vymění romantiku podzimní výzdoba.

3 komentáře:

  1. Velká lucerna je nádherná sama o sobě, a s dekoraci proměnnou podle roční doby nemá chybu :-)
    Pěkný den, Pavel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je pravda že tuhle lucernu jsem původně nechtěla :-) Měla jsem vyhlídnutou jinou, ale ta už nebyla a tahle jediná na mě zbyla :-D Takže jsem jí našla místo v ložnici a po čase pořídila i tu co jsem chtěla původně ;-) Její jednoduchost právě k proměnám vybízí ;-)

      Vymazat
  2. Krásne sú všetky verzie, ale brečtan a ružičky vedú :-)
    L

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)