neděle 1. ledna 2017

Silvestr a Nový rok

Přelom roku je pro mě vždy významné období. Bilancuji rok který končí a plánuji co bych ráda v roce následujícím. Je to doba, kdy se o mě pokouší deprese z toho co bylo v roce 2016 nevydařené, která se střídá s pocitem naděje, že nový rok je takový nepopsaný list a můžu ho popsat příběhem, který si sama zvolím :-)

Dnes je to tři roky co jsem se rozhodla začít psát blog. Dělit se s vámi o různé události ze svého života. Jsem ráda za každý komentář, který mi napíšete a radost mi dělají i statistiky návštěvnosti :-)

Včerejší den, tedy poslední den v roce 2016 jsme zahájili sladkou snídaní :-) Udělala jsem vafle na které jsem už pár dní měla chuť. Vstávali jsme na budík, protože v deset hodin začínala tradiční silvestrovská vyjížďka, kterou pořádá místní cykloprodejna.

Trasa měřila něco přes 20km a měla několik plánovaných zastávek. U městského úřadu pro nás bylo připraveno občerstvení, kde jsem dostala výborný svařáček a perníček z místní pekárny. Následovala zastávka na hromadné focení a po ní zastavení na výbornou česnečku, která v mrazivém počasí "bodla" :-)


Po té jsme vystoupali do nejvyššího místa projížďky, kde se nám naskytl krásný výhled do krajiny. Já jsem si jela vyloženě na pohodu a kochala jsem se krajinou, kterou znám ve všech ročních obdobích :-)


Jelikož jsem v průběhu roku zaznamenávala své sportovní výkony pomocí aplikace Superlife, kde je možné se "vyhecovat" přijímáním a plněním výzev, tak jsem i poslední den v roce plnila výzvu.


Šlo o vydržet v sedle dvě hodiny. Pro nás nebyl problém takovou výzvu splnit, jen jsme si společnou projížďku o kousek prodloužili. Ráno teploměr ukazoval -5st. Celsia. Oblečení do tohoto počasí jsem ale zvolila dobře. Nebylo mi ani zima, ani jsem se nezpotila. Měla jsem na sobě několik vrstev funkčního prádla. Po dojetí domů jsem měla v nohách něco přes 30km a na duši dobrý pocit že jsem se viděla se známými a navzdory mrazivému počasí udělala něco pro své tělo :-)

Silvestrovský večer jsme nechali osudu a jako vždy to vyšlo lépe než kdyby se to plánovalo. Během vyjížďky mi přišla sms od manželky našeho kamaráda, který byl s námi na vyjížďce, že nás zve večer k nim, takže jsem odepsala v kolik a s jakým občerstvením dorazíme a bylo vyřešeno :-)

Večer jsme si užili povídáním o všem možném. Něco jsme pojedli, něco málo popili a čas utekl a byla tu půlnoc. Mlha že nebylo vidět na lampy na chodníku, takže jsme jen slyšeli rány od petard a dělobuců, ale neviděli žádný ohňostroj. Ve dvě hodiny jsme už leželi v posteli a nastavovali si budíka na ráno.

Ráno totiž byla plánovaná další vyjížďka. Na tu tedy vyrazil můj muž sám a já se postavila k plotně a chystala kotel česnečky pro kamarády, který se u nás stavěli na obědě :-)


Česnečku jsem udržovala horkou do jejich příjezdu aby se zahřáli. Zřejmě aby se nepřehřáli, prokládali to strávníci chlazeným pivem a jako zákusek si pak dávali horký grog :-) Padaly hlášky typu "tou vodou šetři, moc jí vařit nedávej" a pod. Zasmáli jsme se, najedli se a dle reakcí si strávníci pochutnali, takže jako každý rok jsme po jejich odjezdu byla spokojená. Po té jsme vyrazili navštívit naše rodiny. K večeři byla v rámci tradice čočka :-) Ještě plánuji něco málo kreativní činnosti a v posteli si přečíst knížku.

Věřím, že i vy jste pod heslem "jak na Nový rok, tak po celý rok" strávili dnešní den podle svých představ a že si rok 2017 užijeme naplno ;-)

2 komentáře:

  1. Silvestrovská vyjížďka je hezká akce. Já na Silvestra nevytáhla paty, ale dneska jsme si dali novoroční vycházku (necelé dvě hodinky).
    Ať se ti povede splnit plány na rok 2017
    Stáňa (http://werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že na Nový rok to krásné počasí vytáhlo i lidi co by jinak leželi na gauči :-) Procházka je fajn a dvě hodiny byla pěkná procházka ;-) Děkuji za přání, budu se o to snažit a užívat si to ;-)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)