pátek 28. října 2016

Keramické cedulky - šťastný domov

Každá z nás chce, aby se naši blízcí i návštěvy cítili u nás doma příjemně.


Pamatuju si jak mi před více než deseti lety říkala kamarádka o jedné naší společné známé, že je skvělá hospodyňka, že má doma vždy naklizeno a kdykoli zavolají, že přijedou na návštěvu že má pro ně připravené pohoštění.

Ne že by tohle bylo měřítkem šťastného domova, ale...

Tehdy jsem si řekla, že bych jednou ráda aby i takhle o mě mluvili moji kamarádi :-)


Největší poctou mi je když se u nás návštěvě líbí a chutná jim. To je znamení že se k nám zase rádi vrátí :-)


Také máte doma nějakou takovouhle cedulku či třeba nápis v rámečku?

4 komentáře:

  1. Nemám. Šťastný domov žádná cedulka nevytvoří a ani nemám potřebu ten pocit cedulkami deklarovat. Šťastný domov je tam, kde se cítím spokojená, bezpečná... Je to pocit, atmosféra a doufám, že je u nás cítit i bez té cedulky.
    Stáňa (werka13.blog.cz)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To souhlasím, cedulka nezaručí že budete mít šťastný domov :-D Ale někomu se různé nápisy líbí a tak vznikla taky ta poslední cedulka - na přání konkrétního člověka.

      Vymazat
  2. Andrejko, dostali jsme od kamarádů cedulku:
    Všude dobře, u .......... nejlépe.
    měli a máme z ní velkou radost, vyjadřuje to, jak se u nás naši kamarádi cítí. i když máme ve svém okolí osobu, která prý tuhle cedulku nikdy nerozdýchala. našetěstí ona k nám již nikdy nepřijde.
    pěkný den majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to je krásný osobní dárek :-) Takové mám nejraději. Možná se tebou někdy do budoucna inspiruju ;-)

      Vymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)