středa 30. března 2016

Rozloučení se zimou

Stejně jako loni jsme i letos na Boží hod velikonoční (tedy velikonoční neděli) jeli na poslední lyžovačku této zimy.

Po bedlivém prostudování předpovědi počasí a kratším váhání zda jet na německý Arber, nebo na rakouský Hochficht jsme se rozhodli opět pro osvědčený Hochficht. Byť je to pro nás plus mínus stejně daleká cesta, tak pocitově je to pro mě na Hochficht kratší a taky jsme měli zkušenost z loňska, kdy v pátek napadlo cca 15cm nového sněhu a sjezdovky byly naprosto prázdné.

V sobotu večer jsme si sbalili věci a naložili ski do auta. Ráno jsme vstali na budíka. Udělala jsem svačinku, nasnídali jsme se a za vycházejícího sluníčka vyrazili.


V 9:15 jsem v automatu kupovala lístky na trajekt :-)
Kdo neznáte, tak vezte že i na Lipně se dá svézt trajektem!! ;-) Je to spíš přívoz, ale symbol na navigaci působí velkolepě :-D


Můžete to i objet po souši :-) Minule jsme to měřili a je to cca 25minut jízdy, ale přívoz je zážitek a stojí to za to ;-)
Přívoz má pravidelný jízdní řád po půlhodině, ale když se dostaví potřebný počet aut (cca 8 osobních) pro naplnění přívozu, tak jede i mimo jízdní řád. Letos i loni jsme nečekali déle než čtvrt hodiny.

Po desáté hodině jsme už stáli na prázdné sjezdovce. Důležitým doplňkem sluneční brýle a svačinka v kapse :-D


Bylo nádherné počasí, výhled až na alpy. Sjezdovky i lanovky prázné, sněhové podmínky na konec zimy hodně dobré!

Po chvíli nás napadlo si zapnout Endomodo :-)

Schválně kdo z vás si taky zkoušel měřit kolik se toho dá najezdit na sjezdovce ;-) Já jsem byla docela překvapená množstvím kilometrů. Změřená rychlost není relevantní protože můj muž neměl nastavenou autopauzu a tak když jsme se fotili a kochali se panoramatama se průměrná rychlost zkreslovala.
 Najezdili jsme cca 30km po sjezdovkách dolu :-)


I jsem se vyblbla a opálila se v obličeji i když na opalování čas nebyl :-D Vystavování obličeje slunečním paprskům probíhalo jen na lanovce ;-)

Vydané kalorie je třeba doplnit a ideálně stylově sekanicí od maminky na níž jsem koupila výborný uzený, která ji s pórkem krásně ovoněa. Jen škoda že letos u nás byly kopřivy malinké a na málo místech.


Domů jsme to vzali přes Globus, kde jsme udělali nákup potravin a zašli si na večeři do jejich jídelny. Dala jsem si roštěnou. Měla jsem trochu obavu aby nebyla tuhá, ale moc jsem si pochutnala.


Doma jsem pak šla spát spokojená po hezky prožitém dni :-)

5 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. :-) Teď si nejsem jistá co že to chceš, ale pokud lyžovačku, tak to už jedině někam do vyšší polohy ;-)

      Vymazat
  2. Pred 5 rokmi som nepekne spadla na Chopku. 1,5 hodinu som stala hore, podo mnou samy lad a kamen a strmy svah a nikto z rodiny mi neprisiel pomoct. Cakali ma dole. Nejak som to potom zisla, ale od vtedy som na lyziach nestala a nakolko rokov a kil pribudlo, tak uz ma asi na zjazdovky nikto nedostane. Len mozem zavidiet sneh, jarna lyzovacka, malo ludi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě nemám ráda, když jsou nedobrý podmínky na sjezdovce :-( Pokud je zledovatělá, nebo jinak zrádná, tak se bojím! Přece jen zdraví mám jen jedno a nehodlám si ho zničit dobrovolně :-/ A po autonehodě, kterou jsem měla před 2,5 rokem vím jaké to je se pak bát o svoje zdraví!

      Vymazat
  3. Andrejko, pěkná reportáž, ale já už chci JARO!!! :o)
    Přeji hezký víkend, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)