čtvrtek 16. října 2014

Jablkové muffiny

Před časem jsem vyhrála kuchařku. Špalíček receptů od Ikaru.
Je to překlad z německého originálu a tak jsou recepty trochu jiné než jsme zvyklí. Ale co se moučníků týká, tak ty jsou mezinárodní :-)

První recept který jsem z ní zkusila byly muffiny ve kterých jsou jablka.
Mám ráda vláčné (ne suché) moučníky a to tenhle díky jablíčkům je.

Na zahradě jsme posbírali jablíčka ze kterých jsem oloupala slupky, vykrájela jadřince a rozkrájela na kostičky. Ty jsem pokapala citronovou šťávou a nechala odpočinout.


Polohrubou mouku jsem smíchala s práškem do pečiva a jedlou sodou. Přimíchala cukr, vanilkový cukr , olej, jogurt a vajíčko.
Do připraveného těsta nakonec přimíchávám jablíčka.


Takovouhle směs pak plním do formiček co mám moc ráda. Koupila jsem je v Ikea a když tak přemýšlím, používám je jen na mufiny.

 

Po třiceti minutách pečení v troubě jsou muffinky pěkně zlatavé a naducané. Pak je stačí udělat si něco dobrého k pití, vtzít si lžičku a dlabat rovnou z mističek :-)

3 komentáře:

  1. Krásně do zlatova upečené .... hned bych si dala:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Je pravda že jsou trochu víc zlatavé než je dělám běžně, ale na chuti to nic nemění ;-)

      Vymazat
  2. ... chci Ti z celého ♥ poděkovat za virtuální návštěvu u mě na blogu. Věřím a doufám, že vše překonám a budu zase moci s radostí a úsměvem na tváři péct tak krásné a voňavé muffiny. Děkuji. Věrka ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)