úterý 29. dubna 2014

Sbírka houpacích koníků

Vždycky se mi líbili krásní houpací koníci, ale až teď mám pocit, že už jsem asi zahájila jejich sbírání :-)

Do dětského pokoje plánuji krásného dřevěného koníka, třeba jako je tento.



Prvního svého koníka jsem dostala od svého muže před pár roky k Valentýnu. Je prostinký, ale sám mi ho vyřezal, takže k němu mám největší vztah.



Pak aby nebyl sám, tak jsem k němu za čas pořídila slamněného. Koupený ve floristickém velkoobchodě



Těsně po Vánocích 2014 k němu přibyl krásný voskový.
V obchodě mi naprosto učaroval a nemohla jsem odejít bez něj :-)

Další následoval dřevěný, koupený v Globusu. Taky ho možná máte doma :-)


No a ten voskový mi tak přirostl k srdci, že jsem si podle něj udělala formičku pro výrobu keramického.



 Z výstavy v Praze jsem si přiveza dalšího koníka. I když není houpací, myslím že ostatním koníkům to nevadí a přijali ho mezi sebe ;-)



Jaký bude další? Nechám se překvapit ;-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji všem za návštěvu, moc mě těší jestli se vám tu líbilo. Vážím si každého vašeho komentáře :-)